kjonsson99

Alla inlägg under september 2014

Av jonsson - 30 september 2014 22:08

When I am sad, I stop being sad. I get awsome insted!

Klara Jonsson was here! :)

Av jonsson - 29 september 2014 22:15

Tja :)
Vill ni se världens smexigaste bild på mig å Linn?a ? :)

Ja, ba så bi vet hur smexiga vi är! ;)

Av jonsson - 27 september 2014 17:21

Tja :)
Vad gör ni?

Så jag ska sälja min kanin :)
Och fokusera på skolan as fuck nu :( :)
Och min dator laggar som faaan* så kag ska köpa en ny snart (innom 5 år då jag har råd ) :)

Ja som ni vet så går jag i 9an och i 9an ska man ta ett "spex foto" och vårag ser ut såhär...

Jag är besviken på det! Asså jag gillar det inte! :/ men det vart lite "spex" iallafall :)


Klara Jonsson was here! :)

Av jonsson - 21 september 2014 19:53

Tja :)
Vad har ni gjort i helgen?? :)
Själv har jag gått upp klockan 07:30 varge dag och gått till ett kapell och haft morgon bön sen ätit frukost :d sen har jag haft ett lektionspass med massa konfirmander :) (jag och 3 andra var assistenter) efter det har vi haft mitt på dagen bön sen lunch :) och så hade vi typ en lektion sen åt vi osv.... :) med andra ord jag har säkert gått upp 33kg denna helg! :)

Haha :) hittade en bild från när jag konfirmerades detta var på det första lägret vi hade! :D :) och det jag och Linnéa på bilden :)

Klara jonsson was here! :)

Av jonsson - 17 september 2014 07:12

Tja :)
Vad står på? ;)
Nu är klockan 07:07 och jag sitter och väntar tills den ska bli 07:12 ung för då ska jag gå till bussen :)
Och sitta i bussen i typ 40 min... :/
Sen ska jag till skolan och 10 min efter ska jag på en buss till haga skolan i Borlänge (gymnasi besök) sen ska
Jag på en buss till mockfjärd igen gå i skolan tills jag slutar :) sen ska jag på en till buss till djurås :) och vänta på min kompis matilda sen ska vi från djurås ta en buss till Borlänge :) ja och nu är den 07:12 så vi hörs :)

Klara Jonsson was here! :D

Av jonsson - 15 september 2014 18:34

Tja :)
Vad har ni gjort då?? :)
Själv har jag pluggat och pluggat och åkt buss..... :)
Jag fick en snap där jag var med i å jag såg så koncentrerad ut :)

Förlåt för att jag inte varit så aktiv på bloggen på ett tag men jag har chaft så mycket med skolan och skit så jag har inte årkat :(
:)

Dagens bild ;)

Klara Jonsson was here!! :D
(Finaly)

Av jonsson - 9 september 2014 22:23

Tja :)
Hur mår ni?? :)
Någon som ÄLSKAR politik lika mycket som jag?? :)

Är det bara jag som älskar hur jag skriver mitt namn?? :) seriöst !?

Jag hittade en awsome tekning på ett bord idag :)

En sista fråga.... är det bara jag som inte har något liv? Det kommer att komma rn förklaring på det sen :)
Ja...

Klara Jonsson was HERE! :D

Av jonsson - 7 september 2014 13:35

Nu kör vi :D

Haha omg nu jävlar ska jag ha kortet! !! :D

Presentation


KLARA OLINE JONSSON

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards