kjonsson99

Alla inlägg under juli 2014

Av jonsson - 17 juli 2014 14:36

Tja :)
Idag är jag vid högbergsdammen men rosie och maddi :) och vi badar och å äter och badar mera ;) jag har inte tid å skriva något mer så ses :)

Klara Jonsson was here :)

Av jonsson - 16 juli 2014 13:42

Tja :)
Jag ska börja 9an nu i höst och det är det året som alla viktiga beslut och val ska göras... som gymnasie val och nationella prov och älst i skolan och få så bra betyg som möjligt.... (E betygsvarning) hehe... nej då men det känns som att det kommer bli ett bra sista år :). När jag har gått ut 9an och jag står där och tar kort med mina vänner och klassen så tror jag att jag kommer vara det lyckligaste och ledsnaste tjejen i typ hela Sverige.
För vissa av mina närmaste vänner kommer kanske aldrig se/träffa igen och vi kommer gå skilda vägar och själv siktar jag på Leksands gymmet :) medans en ska gå i New York och ganska många i Borlänge och Falun vissa i Stockholm kanske inte vet jag :/ men en sak vet jag gymnasiet för mig kommer bli dom BÄSTA åren i mitt liv. :D

Klara Jonsson was here :)

Av jonsson - 15 juli 2014 19:04

Jag har inte gjort något på hela dagen... :/ jag har varit inne och lyssnat på Christina Aguilera hela dagen så det är nästan så jag kan alla hennes låtar. .. ;) ja... igår var jag med min kompis Ida :)

Vi typ bada å.... bada :) det började spöregna och nästan åska. :/
Jag har inget att skriva om just nu.. :( känns som om jag skriver typ as tråkiga saker som ingen bryr sig om. men wtf... känner mig forever alone. Hoppas ni har roligare än mig :)

Klara Jonsson was here :)

Av jonsson - 14 juli 2014 15:23

Tja :)
Mina bästa vänner betyder allt för mig. Om jag inte hade dom skulle jag inte vara den jag är idag om jag aldrig hade träffat dom <3

Älskar er :*
Celina , Linnea , Linnéa , Ida , Rosie ,Maddi , Sanna , Maya , Adam :)
Ni är seriöst det bästa och viktigaste jag har! :)

Av jonsson - 14 juli 2014 13:52

Tja :)
Är ni med i en chatt/ grupp på kik eller liknande. (Typ skype eller Facebook)
Och på kvällarna när du typ precis har somnat så börjar mobilen/iPaden vibrera/ låta och du blir så jä... sur och du kan inte slå av ljudet för att du ska till skolan eller jobbet nästa dag. :/ och när du säger åt dom så skiter dom fullständigt i dig... haha ja :) det händer ofta mig iallafall :). Jag vet inte vart jag ville komma med detta men om du känner igen dig så kommentera :)


Klara Jonsson was here :)

:*

Av jonsson - 13 juli 2014 23:58

TYSKLAND VINNER VM 2014 !!! ?????

Av jonsson - 13 juli 2014 17:19

Tja :) såhär ser jag ut.... :)
Jag ÄLSKAR! slalom, skolan, mina kompisar och musik det är inte bara det jag typ gillar och göra men om jag skulle sitta här och skriva allt jag gillar att göra så skulle det nog ta typ ett år... ;)
Men ja mina föräldrar är skilja och jag och min bror Joel bor hos båda :)
Jag är 14 (om två månader 15) :D
Jag ska börja 9an och är as taggad :p
Min högsta önskan just nu är typ att flytta hemifrån. .. :) varför? ?
Jag gillar att ta hand om mig själv och ta ansvar över mig och BARA mitt ganska awsome liv ;)

Har ni frågor så kommentera gärna :)

Klara Jonsson was here ;)

Av jonsson - 13 juli 2014 13:45

tja... ja vad ska men skriva om...

jag heter Klara Jonsson och är 14 år, är väll ganska normal (typ) ;)

idag är det en skit tråkig söndag... mitt i sommarlovet och Maya åker till falkenberg tills på fredag :(

och Adam är med Wille och jag kan typ va med allt annat folk men vem f.. årkar endå... :/

så varför inte börja blogga (igen) :p haha ja jag har väll typ 3000 andra bloggar som är bortglömda...

(hehe)

just nu sitter jag å lyssnar på 5sos :) har typ fassnat för denna låt :p
 
ja :) vi hörs
 
klara jonsson was here...
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


KLARA OLINE JONSSON

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards