kjonsson99

Alla inlägg under augusti 2014

Av jonsson - 30 augusti 2014 13:53

Tja :)
Sup?? :)

Haha inte mitt rum om ni undrar! :)

Har typ inget å göra :/ :) men det är alltid kul å blogga lite :)

Klara jonsson was here ! :)

Av jonsson - 29 augusti 2014 20:49

Tja :)
Har ni gjort ice bucket challange? :)
Om ni inte har det så nominerar jag er alla!! :p

Det är inte så farligt som dom säger :)

Klara jonsson was here!! :)

Av jonsson - 27 augusti 2014 21:22

Tja :)
Hur mår ni? ? :)

Så någon gång nästa vecka är det skol foto och vi som går i 9an ska klä ut oss det är tradition på bår skola att alla 9or ska ha ett "spex foto" :) så först tänkte jag att jag skulle vara en zombie... typ men idag sa våra mrntorer att våra ansikten skulle vara fullt synliga.... :/ så det gick inte att vara en zombie... :( så om ni har några förslag på vad man kan klä ut sig till så kommentera gärna :) #desperat ;)

#louistomlinson* :p
Soo smexyy ;)

KLARA JONSSON WAS AND IS HERE! :)

Av jonsson - 22 augusti 2014 16:22

Tja :)
Har ni det bra i skolan?? :)
För 2 dagar sedan började jag 9an :D AWSOME! !! :D

Det är så kul å träffa alla igen :) och jag har saknat alla så sjukt mycket! :)
+det är ganska awsome att vara störst i skolan igen !! B)

Ja asså jag har inte gjort så mycket så jag har inte så mycket att skriva om nu :/ men hoppas ni för ett bra skol år :)
Vi hörs :)

Klara jonsson was here :)

Av jonsson - 18 augusti 2014 17:34

Tja :)
Så idag har jag gått å klippt mig för er som är intresserade av mitt nya korta hår... ja njut av min vackra selife ;)

Haha så snygg ;)

Ja :) jag blir 15 FUCKING ÅR IMORGON! !! :D :D

Och om tre dagar kommer jag att börja 9an :)
Det sista året i grundskolan :) kommer bli awsome jag har liksom den känslan :)

Mitt bästa skolår jag har haft hittills det var i 6an :) asså omg det var bara skit kul haha jag sitter å tänker på att vi alltid satt i en fyrkant typ asså ett fyrkantigt rum :) haha asså ååj !! :)
Det var jag, Maya, Frida ,Kattis , flöte , faffis , Joel , och Nisse :) kanske några fler å men vi var typ alltid där :)

Hoppas ni har det bästa skolåret som någon någonsin har haft :)

Klara jonsson och hennes korta hår was here ;)

Så snyggt Tilda å Jonthee ;)

Så går det om man lämnar mobilen i 3 sek med Tilda :)
(Mina kusiner btw)

Av jonsson - 16 augusti 2014 12:17

Tja :)
Idag ska jag åka till Järna och hitta en IOGT-lokal :D
Kan bli intressant och där ska jag träffa massa släktingar :) ja så jag ska alltså ta en buss till Järna och gå till en lokal nära kyrkan?? ;)
Jag vet ung vart jag ska gå... Ja vi får se hur det går helt enkelt :)
Hoppas ni får en awsome dag ses :)

Klara jonsson was here :)

Haha fick ba lov ;)

Av jonsson - 15 augusti 2014 18:44

TJA :)

Händer i era liv då?? :)

Detta inlägg är till er som blir mobbade och er som mobbar andra!!   

Om du bli mobbad i skolan eller på jobbet håll inte det innom dig! berätta hellre för din bästa vänn eller en vuxen!!

men var säker på att dom kan hålla saken för sig själva för det kan inte vara kul å veta att ALLA i hela skolan vet hur du behandlas utav mobbaren!    eller så är det en bra sak att alla vet för då om mobbaren vet att alla vet så kan det inte vara så kul att mobba!?!?   

men det som jag försöker få fram i detta inlägg är att om du blir mobbad eller typ förtrykt så försök att få all hjälp du kan få    det är bara till DIN fördel för om du har allt innom dig så kan det sluta med att du   som många tyvär gör idag    jag tycker det är så frukansvärt fegt att göra så att en anna person vill ta livet av sig för att någon te.x mobbar en så mycket så ALLT precis ALLT blir förjävligt för en stackars människa!!   

jag menar det kan ju inte kännas bra för någon av er!?!?   


och det jag stör mig på mest är fan nätmobbning fyfan!! det är bara fega jävlar som inte vågar säga saker öga mot öga!!   vill bara ge alla nätmobbare en käftsmäll!!!


jag vet inte vad jag ska skriva mera men jag hoppas ni förstår min mening med detta!!    det är mycket bättre att vara vänner istellet för att trycka ner någon !!

    

så veckans uppgift är att skaffa er en soldat!! ;)

klara jonsson was here :)

ni får skita i mina smexiga felstavningar! ;)




Av jonsson - 12 augusti 2014 22:38

Tja :)
Hoppas ni haft en skit bra sommar :)
Det har iallafall jag haft :)
Det har typ inte hänt så mycket men det har varit så jä... skönt och ja jag har inga ord... men det har varit en AWSOME SOMMAR! ! :D
Ja jag har typ inget mer att skriva/säga så :) njut av min fina selfie :)

Haha min miiin* :p

Imorgon ska jag till Borlänge med min kompis Ida och vi ska gå på IKEA!! :D
jag tycker seriöst att det är skit kul på ikea (haha) :) ;)

Ja... själv börjar jag skolan igen den 21 augusti klockan 08:00 2014 ;) ska bli nice :)
Nian nästa :D
Vi hörs :)

Klara jonsson was here ;)

Presentation


KLARA OLINE JONSSON

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards